امسال طرح هاي جامع شهرهاي نقده، بوكان و مياندوآب و همچنين طرح هاي جامع- تفصيلي شهرهاي چهاربرج و محمديار بررسي و مطالعه مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با اعلام اين خبر اظهار كرد: همچنين طرح هاي تفصيلي پيشنهادي شهرهاي اروميه، مهاباد، پيرانشهر، اشنويه، تكاب و سيه چشمه در دست مطالعه است.
خليل محبت خواه تصريح كرد: نظارت بر روند اجراي طرح تفصيلي محل پادگان لشگر 64 اروميه و پروژه توسعه ميدان امام خميني(ره) از مهمترين برنامه هاي اجرايي حوزه شهرسازي و معماري اين اداره كل در سال 92 است.
قائم مقام وزير در استان از بررسي 200 مورد درخواست صدور مجوز احداث بنا و تاسيسات در خارج از محدوده قانوني و حريم شهرها خبر داد و گفت: كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي در راستاي بررسي طرح هاي توسعه عمران شهري و جامع ناحيه اي به صورت مستمر تشكيل مي شود.
وي در ادامه با اشاره به اينكه جلوگيري از ساخت و ساز هاي غير مجاز با جديت پيگيري مي شود، گفت: نظارت بر چگونگي اجراي ضوابط شهرسازي و مقررات ملي ساختمان در طراحي و ساخت ساختمانها و نيز طرح هاي شهرسازي و عمران شهري با هدف رعايت اصول پدافند غيرعامل بيش از پيش افزايش يافته است.
مديركل راه و شهرسازي استان، نظارت بر روند تهيه و اجراي پروژه هاي مسكن مهر و راهنمايي دستگاه هاي اجرايي در خصوص جانمايي خدمات عمومي در طرح هاي تفكيكي و آماده سازي را از ديگر برنامه هاي اجرايي برشمرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار