امام جمعه اصفهان در دیدار علی‌اکبر ولایتی گفت: اگر اصولگرایان نتوانستند درباره یک کاندیدای واحد به اتفاق نظر برسند باید حداکثر دو نفر را به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران،‌ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد لحظاتی پیش در دیدار با علی اکبر ولایتی ضمن درخواست از وي براي به دست‌گيري سرپرستی اصولگرایان، گفت: تفرقه‌ای که اکنون در حوزه اصولگرایان هست باعث شکست جبران ناپذیر این گروه می‌شود.

وي با بيان اينکه در میان کاندیداهای ریاست جمهوری خطر گروه انحرافی بیشتر از اصلاح‌طلبان است، اظهارداشت: انتخاب گروه انحرافي فاصله گرفتن کشور از آرمان‌های اسلام و انقلاب را به دنبال دارد.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه کاندیداهای اصولگرایان باید پیش از موعد ثبت‌نام به وحدت برسند تأکید کرد: توقع دارم شما تمام کاندیداهای اصولگرایان را مدیریت کنید تا همگی زیر یک سقف جمع شوند و به یک کاندیدای واحد برسیم.

وی افزود: اگر اصولگرایان نتوانستند درباره یک کاندیدای واحد به اتفاق نظر برسند باید حداکثر دو نفر را به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری معرفی کنند چرا که تعداد متعدد کنونی به یقیین باعث شکست آن‌ها می‌شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه اصولگرایان انتخابات شوراها را نیز باید مدیریت کنند تصريح کرد: اکنون افرادی بر انتخابات شوای شهر متمرکز شده‌اند که رويکردشان پسنديده نيست، اما تلاش دارند تا در اعضای شورای شهر اصفهان قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: در نهایت امیدوارم شرایطی ایجاد شود که انتخابات به نفع کشور و نظام اسلامی پایان پذیرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار