رئیس ناحیه پخش فرآورده های نفتی شهرستان آمل، از افزایش تعداد جایگاه های عرضه سوخت چندمنظوره در این شهرستان و رسیدن به وضعیت مطلوب در مازندران خبر داد.

پوریزدانی در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: ساخت سه جایگاه جدید عرضه سوخت چند منظوره در شهرستان آمل در حال ساخت است که از این تعداد دو جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و نیز " سی ان جی " است.

وی افزود: این جایگاه ها به ترتیب در جاده های پرتردد واصلی آمل به محمودآباد، آمل به فریدونکنار و آمل به چمستان نور در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

رئیس ناحیه پخش فرآورده های نفتی آمل تصریح کرد: بهره برداری از یک جایگاه تا یک ماه آینده و دو جایگاه دیگر نیز تا نیمه نخست امسال انجام خواهد شد.

پوریزدانی، تعداد جایگاه های عرضه سوخت چندمنظوره در شهرستان آمل را هم اکنون 12 جایگاه اعلام کردوگفت: این تعداد هم اکنون جوابگوی نیاز شهروندان این شهر ونیز مسافران ورودی به این شهرستان است وخللی در ارائه خدمات فرآورده ها وجود ندارد.

وی افزود: یک مجوز ایجاد جایگاه عرضه سوخت در جاده هراز بعد از تونل وانا به متقاضی آن داده شده وبزودی عملیات اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

رئیس ناحیه پخش فرآورده های نفتی آمل تصریح کرد: بیشترین میزان سوخت عرضه شده در یک ماه گذشته در این شهرستان به ویژه در تعطیلات نوروزی مربوط به مسافران ورودی وعبوری از جاده هراز بوده است./ع

برچسب ها: افزایش ، جایگاه ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.