جودو کار وزن منفی 60 کیلوگرم کشورمان گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا می خواهم فقط جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

بهزاد وحدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا جودو اظهار داشت: من دراین دوره از رقابت ها اولین تجربه آسیایی ام را پشت سر می گذارم و هدف اصلی ام گرفتن مدال است.

 وی خاطر نشان کرد: وضعیت تمریناتمان برای‌ آمادگی در رقابت های تایلند هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران بسیار خوب بود، اردوی مشترک تونس رقابت های ورلد کاپ گرجستان،‌ اردوی بلاروس و کمپ بین المللی تهران باعث شد تا به آمادگی خوبی برسیم.
 
جودو کار وزن منفی 60 کیلو گرم کشورمان که 23  سال سن دارد درباره جوانگرایی در تیم ملی جودو گفت: کادر فنی تیم ملی به ما جوانان اعتماد  کرده اند که انتخاب شده ایم به همین دلیل تمام تلاشم این است که به این اعتماد آنها پاسخ دهم و با یک نتیجه مطلوب زحماتی که برایم کشیده اند را جبران کنم.
 
وی اعلام کرد: رقابت های وزن منفی 60 کیلو گرم بخش تیمی ندارد و من فقط در مسابقات انفرادی رقابت های قهرمانی آسیا بانکوک تایلند  شرکت خواهم کرد.
 
وحدانی که تجربه مدال برنز در رقابت های جهانی کوراش را نیز در کارنامه خود دارد در انتها از مردم ایران در خواست کرد که برای جودو کاران دعا کنند.

وي گفت: من از مردم کشورم می خواهم که برای ما دعا کنند تا در این رقابت های آسیایی عملکرد مطلوبی داشته باشیم و بتوانیم پرچم ایران را بالا نگه داریم./آق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار