وكيل "سامر العيساوي" زنداني مقاوم فلسطيني كه مدتهاست دست به اعتصاب غذا زده و اين گونه مخالفت خود با جنايتكاري هاي رژيم صهيونيستي را بيان مي كند روز گذشته از اعمال فشار شديد صهيوينست ها بر وي به منظور وادار ساختن عيساوي به ترك اعتصاب غذايش خبر داده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازسلم نيوز، "جواد بولس" وكيل اين زنداني فلسطيني روز گذشته پس از ملاقات با موكلش در مصاحبه با خبرگزاري "معا" اظهار داشته كه بازجويان رژيم صهيونيستي روز جمعه با عيساوي در مركز درماني "كاپلان" ملاقات كرده و بر او فشار آورده اند تا اعتصاب غذايش را بشكند. وكيل اين زنداني فلسطيني همچنين خاطر نشان ساخته است كه پزشكان فلسطيني وضعيت جسماني العيساوي را وخيم اعلام كرده اند. سامر العيساوي بيش از 265 روز است كه در اعتصاب غذا به سر مي برد و پيشنهاد صهيونيست ها مبني بر خروج از فلسطين بعنوان شرط براي آزادي اش را رد كرده و تاكيد كرده كه "بيت المقدس"  زادگاه اوست و آنجا را ترك نخواهد كرد. 
وكيل عيساوي همچنين افزوده است كه زندانبانان رژيم صهيونيستي پس از افزايش انتقادات افكار عمومي بين المللي نسبت به آن رژيم به دليل ادامه بازداشت اين زنداني فلسطيني به او پيشنهاد كرده بودند كه به شرط سفر عيساوي به كشورهايي چون مصر، اردن، تركيه، فنلاند و يا سوييس او را آزاد خواهند كرد.
عيساوي 33 سال دارد و نخستين بار در سال 2002 ميلادي توسط صهيونيست ها بازداشت شد و به 26 سال زندان محكوم شد. وي پس از تبادل اسرا در اكتبر سال 2011 ميلادي آزاد شد اما بار ديگر در جولاي همان سال بازداشت شد. وي در اعتراض به بازداشت مجدد مدتهاست كه در اعتصاب غذا به سر مي برد. 







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار