نماینده مردم گناباد در مجلس گفت: معادلات غرب با حضور پرشور مردم در انتخابات بهم میریزد



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام محمد رجایی،  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات علاوه بر اینکه انتخاب مردم برای مسئول عالی رتبه کشوری است، به نوعی یک بیعت مجدد با ولایت و حمایت مجدد از نظام جمهوری اسلامی نیز هست و نکته‎ای که در این جا حائز اهمیت است، این است که اگر ما حماسه سیاسی را بیافرینیم، راه برای حماسه اقتصادی نیز باز می‎شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در جهان پیامی را مطرح کرده و آن پیام این است که می‌توان در عین اینکه به اخلاق و دین پایبند بود، به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کرد.
رجایی تصریح کرد: در گذشته، عده‌ای اینچنین تصور می‌کردند که اگر جامعه‌ای بخواهد پیشرفت بکند و به توسعه دست پیدا کند، باید فرهنگ کشور‌های توسعه یافته را هم بپذیرد، آن‌ها معتقد بودند که ارتباطی جدایی ناپذیر وجود دارد بین فرهنگ غرب، تکنولوژی و پیشرفت، ولی انقلاب اسلامی ایران این ایده را مطرح کرد که می‌توان بدون اینکه ما اسیر مسائل منفی غرب باشیم به تکنولوژی دست پیدا کنیم و پیشرفت کنیم و این را در عمل هم نشان داد.
وی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که ایران در زمینه فناوری داشته در مقایسه با کشورهای مشابه خود در دنیا و بین همسایگان قابل مقایسه نیست.
نماینده ی مردم گناباد در مجلس افزود: دسترسی به غنی سازی 20 درصد، دسترسی به نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادی، پرتاب ماهواره به فضا، فرستادن موجود زنده به فضا و...، این‌ها فاصله‌ی زیادی میان ما و کشور های همسطح ما ایجاد کرده است و این یک تجربه‌ی موفق است که دنیای غرب این را بر نمی‌تابد.
نماینده ی مردم گناباد در مجلس افزود: راه دیگر برای اینکه غرب دست از توطئه علیه کشور ما بردارد این است که از توطئه و نقشه‌های خود ناامید بشود و این ناامیدی وقتی حاصل می‌شود که مطمئن بشود مردم در کنار نظامشان ایستاده‌اند و همراه نظامشان هستند./ب

برچسب ها: حضور ، مردم ، در ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.