"انريكه كاپريلس" رهبر مخالفان دولت ونزوئلا و رقيب شكست خورده "نيكلاس مادورو" رييس جمهور ونزوئلا در انتخابات اخير آن كشور در پي ايجاد آشوب و ناآرامي در آن كشور پس از اعلام نتايج انتخابات از سوي هوادارانش از مواضع پيشين خود عقب نشيني كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز، كاپريلس در عقب نشيني اي آشكار برنامه برگزاري تظاهرات اعتراضي امروز هوادارانش در مقابل شوراي انتخابات ملي ونزوئلا رالغو كرد. قرار بود تا در اين تظاهرات هواداران كاپريلس درخواست خود براي تجديدنظر در نتيجه انتخابات را اعلام كنند. وي از هوادارانش خواسته است تا آرامش را حفظ كنند و افزوده است "از تمامي هوادارانم مي خواهم كه از طريق مسالمت آميز و با حفظ آرامش خواست هاي خود را مطرح نمايند. متوسل شدن به اقدامات خشونت آميز جزو برنامه و اهداف ما نيست. من با چنين اقداماتي مخالفم." 
پيش تر اعلام شده بود كه در جريان درگيري هاي بوجود آمده پس از اعلام نتايج انتخابات هفت نفر كشته اند. هواداران مادورو طرفداران كاپريلس را متهم كرده اند كه روز دوشنبه به دفتر حزب سوسياليست آن كشور حمله كرده و تلاش نموده اند كه جشن پيروزي مادورو را برهم زنند. 







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار