يک کارشناس سياست خارجي واکنش کشورهای عضو شوراي خليج فارس در رابطه با نيروگاه اتمي بوشهر تحت تأثیر لابی آمریکا و لابی صهيونيستي دانست و گفت: کشورهاي عربي بهتر است به جاي نگراني در رابطه با نيروگاه اتمي بوشهر به اعزام هیئتي بی‌طرف به نیروگاه اتمی دیمونا واقع در رژيم غاصب صهیونیستی که تحت کنترل هیچ مرکز جهانی نیست اقدام کرده و از آن محل گزارش تهیه کنند.

"حسين کنعاني مقدم" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مقاوم‌سازي نيروگاه اتمي بوشهر، گفت: با توجه به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر با بالاترین استانداردهای جهانی و تحت نظارت سازمان انرژی اتمی ساخته شده که در مقابل زلزله‌هاي 8 ريشتري نيز مقاومت مي‌کند، بنابراين هرگونه جريان‌سازي خبري عليه اين نيروگاه را به مرحله تکذيب مي‌‌‌‌ رساند.

 وي ادامه داد: تمامي نیروگاه‌های اتمی مجهز به سیستم آلارم بوده که در زمان وقوع زلزله به صورت اتوماتیک نیروگاه را خاموش و به حداقل انرژی می رسانند.

کنعاني مقدم با اشاره به جريان‌سازي‌ آشکار شورای همکاری خليج فارس عليه برنامه هسته‌اي ايران، تصريح کرد: اين شورا تحت تأثیر ایران هراسی و ایران ستیزی آمریکا با کوچکترین اتفاقی به طرح این مسائل مي‌پردازد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان واکنش کشورهای عضو شوراي خليج فارس در رابطه با نيروگاه اتمي بوشهر تحت تأثیر لابی آمریکا و لابی صهيونيستي دانست و خاطرنشان کرد: کشورهاي عربي بهتر است به جاي نگراني در رابطه با نيروگاه اتمي بوشهر به اعزام هیئتي بی‌طرف به نیروگاه اتمی دیمونا واقع در رژيم غاصب صهیونیستی که تحت کنترل هیچ مرکز جهانی نیست اقدام کرده و از آن محل گزارش تهیه کنند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار