رئيس شوراي شهر فعلي تهران ضمن ثبت نام در چهارمين دوره انتخابات شوراها گفت: ثبت نام در انتخابات شوراها هيچ ربطي به رياست جمهوري ندارند و مي‌شود تاييد آن باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "مهدي چمران" با حضور در فرمانداري شهرستان تهران براي ثبت نام در چهارمين دوره انتخابات شوراها اقدام کرد.

وي در جمع خبرنگاران درباره کانديداتوري "پروين احمدي‌نژاد" در چهارمين دوره انتخابات شوراها اظهار داشت: پروين احمدي‌نژاد روز گذشته در جلسه شوراي شهر حضور نداشت و ما نيز تلاش کرديم با وي تماس بگيريم اما نتوانستيم اما براي ثبت نام در انتخابات شوراها از وي دعوت کرده‌ايم.

رئيس شوراي شهر تهران در پاسخ به سوالي درباره اين که آيا ثبت نام در انتخابات شوراها به معناي اين است که آيا در انتخابات رياست جمهوري نامزد نخواهد شد؟ گفت: اين دو مسئله هيچ ربطي به هم ندارند و مي‌شود تاييد آن باشد.

چمران در پاسخ به سوالي درباره اين که آيا "حسن بيادي" را به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي‌اش برگزيده يا خير اظهار داشت: بيادي رئيس همه ما هستند.

وي درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي‌اش نيز گفت: مدتي است که براي انتخابات رياست جمهوري فعاليت مي‌کنم.

چمران در پاسخ به سوالي درباره تدوين ليست انتخابات شوراها اظهار داشت: ما ليستي را هماهنگ با ساير گروه‌ها تدوين مي‌کنيم اما در حال حاضر نمي‌توانم آن را اعلام کنم چرا که هنوز نهايي نشده است.

وي در پاسخ به اين که آيا به شما پيشنهاد شده است که در ائتلافي حضور داشته باشيد يا خير اظهار داشت: هنوز براي حضور در هيچ ائتلافي از من دعوت نشده است و خودم نيز اعلام نکردم که از من دعوت شود.

وي در پاسخ به سوالي درباره اين که از کدام حوزه انتخابيه به عنوان داوطلب شوراها حاضر خواهد شد؟ خطاب به خبرنگار تصريح کرد: اين‌جا کجاست؟ فرمانداري تهران است پس بنده براي تهران ثبت نام مي‌کنم اما وضعيت ري هنوز مشخص نيست و ثبت نامش موقت است و اگر امروز شوراي نگهبان آن چه را که ديروز مجلس تصويب کرد، تاييد کند ري منتفي خواهد بود.

وي در پايان از تشريح عملکرد شوراي شهر فعلي تهران در هشتم ارديبهشت خبر داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار