معصومي نژاد را در ايتاليا با حملات لفظي تهديد به مرگ كردند و مازن سلمو در سوريه زخمي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، معصومي نژاد خبرنگار  صدا و سيما پس از آنكه مورد تهديد واقع شد بخشي از اين رفتار تهديد آميز فرد مهاجم را تصوير برداري كرد . تلاش معصومي نژاد براي تماس با پليس هم با واكنش وحشيانه فرد مهاجم مواجه شد .
خبرنگار العالم نيز كه براي پوشش خبري درگيري هاي ارتش سوريه با شورشيان مسلح در داريا در جنوب دمشق به سر مي برد، در تيراندازي عناصر مسلح زخمي شد .
به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، مازن سلمو كه به همراه ارتش سوريه براي پوشش آخرين روزهاي درگيري و پاكسازي كامل شهر داريا به  اين منطقه رفته بود ، از ناحيه سر زخمي و براي درمان به يكي از بيمارستان هاي دمشق منتقل شد.
 
سلمو كه در طول روزهاي گذشته گزارش هاي اختصاصي متعددي از درگيري هاي ارتش سوريه با گروه هاي مسلح شورشي و تروريست هاي وابسته به جبهه النصره تهيه كرده بود،هدف تك تيرانداز هاي شورشيان قرار گرفت تا جايي كه برخي از شبكه ها و سايت هاي خبري و همچنين صفحات اجتماعي وابسته به اين جريانات از كشته شدن وي خبر دادند .
 
خبرنگاران شبكه خبري العالم پيش از اين نيز از طرف گروه هاي تروريستي در سوريه تهديد شده بودند . حسين مرتضي مدير دفتر اين شبكه سال گذشته هنگام تهيه گزارش در دمشق هدف گلوله شورشيان مسلح قرار گرفت و به شدت زخمي شد ./ي2
برچسب ها: خبرنگار ، ایتالیا ، العالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار