رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سمیرم گفت: از ابتدای بهمن ماه تاکنون 6هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفته که 115 مورد تخلف شناسائی و به اداره تعزیرات معرفی شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اردشیر نوابی اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت سمیرم با همکاری مجمع امور صنفی، با سرلوحه قرار دادن خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز، به بازرسی و نظارت واحدهای صنفی در دو نوبت صبح و عصر پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت شش بازرس در اجرای طرح مانور نظارتی ویژه ایام نوروز افزود: از اول بهمن ماه تاکنون 6 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفته که تعداد 115 مورد تخلف شناسائی و به اداره تعزیرات معرفی شدند.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سمیرم تصریح کرد: بیشتر تخلفات مربوط به گران فروشی و یا درج نکردن قیمت کالا بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سمیرم در جهت تنظیم بازار کالاهای مورد نیاز مردم که توسط دولت ذخیره سازی شده بود، فعالیت نموده و کالاها را با قیمت تعریف شده مصوب بین مصرف کنندگان توزیع کرد.

نوابی متذکر شد: از 20 بهمن ماه تاکنون مقدار 160 تن گوشت مرغ با قیمت 4600 تومان، 40 تن پرتقال تامسون و سیب درختی با قیمت15هزار ریال، 10 تن گوشت قرمز و 300 تن برنج در انواع مختلف با قیمت مصوب در شهرستان سمیرم توزیع شد.

 شهرستان سمیرم با 3600 واحد صنفی در فاصله 160کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
برچسب ها: اصفهان ، سمیرم ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.