با جمع آرای اینترنتی هنرمندان داخلی و بین المللی كاریكاتور، برترین های كاریكاتورهای ایران و جهان از حوزه هنری خراسان شمالی انتخاب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، با جمع آرای اینترنتی هنرمندان داخلی و بین المللی كارتون و كاریكاتور كه توسط انجمن كارتونیست های تبریز و نشست هفت آوریل برگزار می شود، نتایج انتخاب بهترین های كاریكاتور ایران و جهان در سال 2012 اعلام شد.
بر اساس این گزارش سومین سالانه جشنواره كاریكاتور حوزه هنری خراسان شمالی با عنوان "جنگ نرم" رتبه دوم برترین جشنواره كاریكاتور سال ایران را به دست آورد.
در این رتبه بندی جشنواره سراسری كارتون "بوكان" رتبه نخست و جشنواره كاریكاتور فجر نیز رتبه سوم را به دست آورد.
همچنین عباس ناصری مسئول كارگاه كاریكاتور حوزه هنری خراسان شمالی، در بخش انتخاب برترین كارتونیست جوان ایران رتبه دوم را به دست آورد و سایت كاریكاتور متعلق به وی با عنوان مجله كارتون cartoonmag.com  در نظرسنجی موزه كاریكاتور آذربایجان شرقی نیز به عنوان برترین سایت كاریكاتور جهان شناخته شد.
شایان ذكر است انجمن كارتونیست های تبریز به عنوان یكی از معتبرترین نهادهای كارتون ایران و جهان همه ساله، بهترین های سال قبل كارتون ایران و جهان را معرفی و از آنها تقدیر می كند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.