در این نمایشگاه، بیش از هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به گستردگی ٤٢ هزار مترمربع (فضای مفید) و ٨٨ هزار مترمربع (فضای باز) گردهم می آیند تا توانمندی های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه حوزه صنعت نفت خاورمیانه، با حضور صدها شرکت بین المللی و مشارکت فعال پیمانکاران، مشاوران، متخصصان و تولیدکنندگان توانمند داخلی، به عنوان یک فرصت مطلوب، می تواند با ترسیم تصویری روشن از ظرفیت های صنعت نفت، شکست و ناکارآمدی پروژه تحریم استکبار جهانی را بیش از پیش نمایان کند.
 
براساس این گزارش، حضور بیش از هزار شرکت ایرانی و خارجی در فضایی به گستردگی ٤٢ هزار مترمربع (فضای مفید) و ٨٨ هزار مترمربع (فضای باز) در این نمایشگاه، نشانگر شکست اهداف دشمنان در تحریم صنعت نفت کشور و منزوی ساختن ایران اسلامی است.
 
گفتنی است روز نخست نمایشگاه هجدهم با عنوان "تولید ملی و شکست تحریم ها (توسعه صنایع بالادستی)"، روز دوم با عنوان"امنیت انرژی، امنیت اقتصادی"، روز سوم با عنوان "خودکفایی و خودباوری در صنعت نفت ایران (صدور دانش فنی و ساخت داخل)" و روز چهارم نمایشگاه با عنوان "تنوع بخشی سبد درآمدی کشور (تولید و صادرات فرآورده های نفتی و پتروشیمی)" نام گذاری شده است./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار