همایش دو روزه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل 29 و 30 فروردین با حضور آقايان حداد عادل، رضايي ، زاكاني، لنكراني ، متكي ، واعظ زاده،‌ سبحاني و روحاني برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور شناخت بهتر چهره‌های مطرح انتخابات ریاست جمهوری 92 همایشی دو روزه را تحت عنوان "هفتمين رئيس جمهور در مسیر پیشرفت ، مقاومت و عدالت" برگزار می‌کند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاعیه شماره دو انتخابات ریاست جمهوری 92

حرکت در راستای انقلاب اسلامی ایران که بر پایه های احکام مسلم الهی بنا شده است ، نیاز به همراهی و همیاری اقشار مختلف جامعه دارد. و انتخابات خود نماد عظیمی از این همیاری و همراهی است که افراد مختلف با حضور خود پشتوانه ای می شوند برای منتخب انتخابات تا هر چه بهتر و استوار تر در راستای منافع ملت که همان آرمان های انقلاب است قدم بردارد. این مشارکت عظیم آنگاه صورت می گیرد که افراد به تحلیل رفتار ، گفتار و برنامه های نامزد های انتخاباتی بپردازند.

در این بین دانشگاه و صاحبان اصلی آن یعنی دانشجویان بر اساس رسالت و ویژگی منحصر به فرد خود یعنی داشتن دید نقادانه نقش چشمان بینا و زبان گویای ملت را در برابر تمام پدیده ها از جمله انتخابات را داراست.

فلذا اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور به عنوان بخشی از بدنه پیشرو و پیشران جنبش دانشجویی در نظر دارد؛ جهت مشخص نمودن خط مشی انتخاباتی این اتحادیه و شناخت بهتر از چهره های مطرح انتخابات ریاست جمهوری 92 همایشی دو روزه تحت عنوان "هفتمين رئيس جمهور در مسیر پیشرفت ، مقاومت و عدالت" در روز های 29 و 30 فروردین ماه و با حضور چهره های موثر انتخاباتی برگزار نماید.

در همين راستا از آقايان حداد عادل، رضايي ، زاكاني، لنكراني ، متكي ، واعظ زاده،‌ سبحاني و روحاني دعوت شده است، تا در دانشگاه شاهد با بيان ديدگاه ، برنامه ها و راهكار هاي خود فضاي روشن تري را در پيش روي دانشجويان قرار دهند كه براي ورود به فضاي انتخابات با آگاهي كامل عمل كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار