پادشاه عربستان سعودی و مقامات چند کشور روز سه شنبه انفجار های تروریستی در شهر بوستون آمریکا را محکوم کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی ، ملک عبد الله بن عبد العزیز با ارسال پیامی برای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ریاض این گونه حملات تروریستی و شرم آور را که در آن افراد غیر نظامی و بی دفاع هدف قرار می گیرند ،‌به شدت محکوم می کند .

پادشاه عربستان افزود تنها گروهی جنایتکار و ضد ارزشهای انسانی که به هیچ دین و اخلاقی پایبند نیستند ، می توانند دست به چنین اقدام وحشیانه و تروریستی دست بزنند .

ملک عبد الله بن عبد العزیر در این پیام از طرف مردم و دولت عربستان به خانواده های قربانیان و ملت آمریکا تسلیت گفت .

سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان سعودی ضمن محکوم کردن انفجارهای بوستون روز سه شنبه اعلام کرد یک زن عربستانی در اثر این حمله زخمی شده است.این زن عربستانی همسر یک دانشجو در شهر بوستون است.

سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان سعودی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی همبستگی مقامات سعودی را اعلام کرد.

همچنین به گزارش خبرگزاری رسمی اردن محمد مومنی وزیر امور رسانه‌ای اردن گفت: اردن چنین اقدامات جنایتکارانه و تروریستی را که در آن غیرنظامیان هدف قرار می‌گیرند، رد می‌کند.این وزیر اردنی مراتب تسلیت کشورش را به بازماندگان قربانیان این حمله اعلام کرد.

در ادامه خبرگزاری شین‌هوا گزارش داد ، دفتر ریاست جمهوری لبنان در بیانیه ای اعلام کرد میشل سلیمان با ارسال پیامی برای باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا این انفجار ها را محکوم و با خانواده های قربانیان ابراز همدردی کرد .

در همین حال عمار بلانی سخنگوی وزارت امور خارجه الجزایر در بیانیه ای حملات خونین در شهر بوستون آمریکا را که در حین برگزاری مسابقه بین المللی دوی ماراتن صورت گرفت ، محکوم کرد .بلانی در این بیانیه به خانواده قربانیان این حادثه و دولت و مردم ‌آمریکا تسلیت گفت.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار