رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با تلاش مستمر سارق حرفه‌ای را که ۱۱ فقره سرقت را در مشهد انجام داده بود، دستگیر کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین بیدمشکی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در خیابان امام خمینی مشهد، تیمی از مأموران مبارزه با سرقت پایگاه شمال پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی جرم پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی و گشت نامحسوس سارق را در حین سرقت در یک خودرو شناسایی و دستگیر کردند.

بیدمشکی یادآور شد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با روبه‌رو شدن با دلایل و شواهد علمی به سرقت‌های خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های خود اعتراف کرده که 11 فقره سرقت را انجام داده و در سرقت‌های خود اطمینان کامل از حیث مدل خودرو و فقدان هرگونه دزدگیر و ابزار امنیت و علائم هشداردهنده در خودرو را داشته است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: پس از سیر تحقیقات کامل متهم با صدور حکمی روانه زندان شد.
برچسب ها: مشهد ، سارق ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Saeed
۰۳:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۳
اینا همش شایعه است. من داخل ماشینم لپ تاب و مدارک و چک بوده شیشه رو شکستن همشو بردن. به هر کی مراجعه میکنم میگه اگه خبری شد خبرت میکنیم. اصلا حاضر نیستن به حرفت گوش بدن. آخرش گفتن برو خودت کمین بزار بگیرش بعدش مارو خبر کن. یه سوال اینه که پس وظیفه شما چیه؟