رئیس اتحادیه فوتبال ایران گفت: معمولا سطح هر ليگي که تيم و بازي هاي زيادي داشته باشد بالاتر است و اگر تيم هاي حاضر در ليگ را کاهش دهيم مانند عرب ها عمل کرده ايم.

عزیز محمدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تمام کارشناسان فوتبال ایران اعتقاد دارند که فوتبال کشورمان ظرفیت برگزاری لیگ برتر با حضور 18 تیم را دارد، در لیگ های حرفه ای بزرگ دنیا به خصوص انگلستان تیم ها حدود 55 تا 60 بازی در طول یک فصل انجام می دهند.

رئیس اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران ادامه داد: برگزاری لیگ برتر با 16 تیم عملکرد برعکس فوتبال اروپاست با این موضوع لیگ فوتبال ایران به سمت لیگ های عربی پیش می رود.

عزيز محمدي خاطر نشان کرد: اگر لیگ برتر 16 تیمی شود به ترتیب تا لیگ 3، تعداد تیم ها کم می شود و 10 استان از فوتبال محروم می شوند. پخش تلويزیونی استانی نیز تعطیل می شود. 600 بازیکن و کادر فنی از گود فوتبال خارج می شوند. برگزاری مسابقات فوتبال در استان ها شادی و نشاط بین مردم را افزایش می دهد و 16 تیمی شدن لیگ مشکل فرهنگی در کشورمان را زیاد می کند.

وی ادامه داد: به غیر از این گونه مسائل درآمدزایی از لیگ برتر فوتبال و سایر لیگ ها کم تر می شود و در آمد تیم ها از شرکت های تبلیغاتی کاسته می شود./مح


برچسب ها: سمت ، کار ، دیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار