اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران همزمان با روزهای برگزاری جشنواره از 4 تا 6 اردیبهشت هشت عنوان نشست و سخنرانی با حضور استادان و فعالان برجسته فرهنگ و هنر کشور برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، بخش  میزگردهای تخصصی این جشنواره  که با هدف آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان و  همچنین نگاه چالشی و آینده نگر به مسائل مرتبط با موبایل و تصویربرداری  برگزار می شود، مباحث متنوع مرتبط با فرهنگ استفاده از موبایل و  تصویربرداری با آن را در بر می گیرد که در قالب سخنرانی، بحث آزاد و  میزگرد به اجرا در می آید. 
مطابق جدول برنامه های جشنواره در بخش میزگردهای تخصصی موضوعاتی همچون  «رسانه‌های نو و آینده روزنامه‌نگاری»، «بازتعریف اخلاق و حریمهای خصوصی  در زمانه رسانه‌های نو»، «موبایل و زبان فارسی: تهدیدها و فرصت‌ها»،  «اخلاق عکاسی با موبایل و مشکلات چهره‌های نامدار»، «رسانه‌های نو  و  زبان فارسی»، «عکاسی با موبایل و عکس‌های ورزشی»، «بررسی تخصصی فیلمسازی  و عکاسی با موبایل» و «عکاسی با موبایل و گردشگری» دیده می شود. 
هر نشست تخصصی با حضور تعدادی از استادان دانشگاه در رشته‌های  جامعه‌شناسی و ارتباطات و همچنین روزنامه‌نگاران و عکاسانی از حوزه‌های  مرتبط برگزار می شود. هنرمندان، فیلم‌سازان و بازیگران سینمای کشور نیز  از دیگر افراد حاضر در این نشست خواهند بود. 
محل برگزاری نشست های تخصصی سالن VIP جشنواره در پردیس سینمایی ملت اعلام  شده و حضور عموم علاقه مندان در این نشست های تخصصی آزاد است. 
نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از چهارم تا ششم اردیبهشت ماه  ۱۳۹۲ در تهران برگزار می‌شود. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار