عضو شوراي شهر تهران گفت:شوراها وابسته به فرد نيست در واقع عملکرد و کارکردي مبتني بر خرد جمعي است و هميشه مردم بهترين و دقيق‌ترين نمره را مي‌دهند.

پروين احمدي نژاد عضو شوراي شهر تهران در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه خبري منتشر شده که شما قصد کانديداتوري در انتخابات شوراها را نداريد گفت: هنوز تصميم قطعي نگرفته ام، اما اينگونه خبرها هم  شايعه‌اي بيش نيست و روي شايعه ها خيلي حساب بازنکنيد، تا يکشنبه فرصت زيادي باقي است.

وي در ارتباط با عملکرد شوراي شهر سوم تصريح کرد: شوراها وابسته به فرد نيست در واقع عملکرد و کارکردي مبتني بر خرد جمعي است و قطعا هميشه مردم بهترين و دقيق‌ترين نمره ها را  مي‌دهند  و بايد اين سوال را از مردم پرسيد.

وي خاطرنشان کرد: به نظرم بافت‌هاي فرسوده و حمل نقل از اولويت‌هاي اوليه و اصلي شوراي چهارم است، هرچند در شوراي سوم نيز به اين مهم پرداخته شد ولي به نظرم کافي نبوده است و بهتر است در شوراي جديد اولويت‌هاي فرعي مقدم بر اولويت‌هاي اصلي نشود.

عضو شوراي شهر تهران درباره ائتلاف با اشخاص و ساير گروه‌ها گفت: قطعا با کساني که  قرابت اعتقادي، فکري  و عملي  و همچنين نگاه علمي و کارشناسي براي اداره شهر داشته باشند ائتلاف خواهم کرد هر چند ابتدا بايد اصل ثبت نام  و کانديداتوري در انتخابات صورت بگيرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار