گفته می شود که برخی از اطرافیان رویانیان علاقه زیادی به آشتی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با علی دایی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اخیراً از برخی منابع آگاه و نزدیک به پرسپولیس شنیده می شود که دوستان و همکاران محمد رویانیان علاقه شدیدی به آشتی دادن مدیر عامل این باشگاه با علی دایی، سرمربی سابق این تیم دارند و درصدد هستند که طی یک نشست صمیمانه مشکلات این 2 را حل کنند زیرا معتقدند که همه بر این موضوع واقف هستند که هم رویانیان و هم دایی به فکر موفقیت پرسپولیس هستند و همواره با دلسوزی برای این تیم کار می کنند که اگر این اتفاق رخ دهد شاید علی دایی سرمربی کنونی تیم فوتبال را ه آهن در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران بر روی نیمکت سرخپوشان قرار گیرد و سکان هدایت این تیم را بدست گیرد.


گفتنی است، مسئولان باشگاه پرسپولیس تأکید کرده اند که مطالبات و حق علی دایی از این باشگاه را پرداخت خواهند کرد و هیچگونه مانعی در این خصوص وجود ندارد اما برخی ها که چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند درصدد ايجاد اختلاف بين دایی و رویانیان هستند تا به اهداف خود برسند.

اين گزارش حاکي است، اینگونه قهر و آشتی ها در فوتبال ایران سابقه زیادی دارد چنانکه درگذشته شاهد بودیم در زمانی که حبیب کاشانی مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده داشت در یک پروسه زمانی با دایی قهر کرد و بالاخره طی یکسری نشست ها و گفتمان ها میان طرفین، این موضوع ختم بخیر شد و هم دایی و هم کاشانی به آشتی و رو بوسی با یکدیگر پرداختند.

شايان به ذکر است، اگر هواداران پرسپولیس در روزهای آتی از آشتی میان دایی و رویانیان  باخبر شدند زیاد متعجب نشوند. چرا که این قهر و آشتی ها همواره در فوتبال ایران وجود داشته و آشتی ها همیشه نتایج خوبی را در پی داشته است./مح

 گزارش از ايمان مهدوي

برچسب ها: دایی ، برتر ، خود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار