عکاسِ آماتورِ حاضر در صحنه انفجارهاي بوستون، طي گفتگوي اختصاصي با يکي از شبکه هاي تلويزيوني سراسري آمريکا، از هرج و مرج شديد در محل انفجارها خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "دان لامپورلو" که از صحنه‌ي انفجارها در نزديکي خط پايان مسابقه دوِ ماراتن بوستون تصاوير ثابت گرفته، طي مصاحبه تلفني با مجري خبر شبکه اي بي سي نيوز آمريکا درباره اين انفجارها گفت: هنگامي که اين دو بمب منفجر شد، من در حدود دويست فوتيِ (شصت متري) خط پايان مسابقه قرار داشتم که ناگهان احساس کردم زمين تکان مي‌خورد. وي تأکيد کرد، صداي اين انفجارها بسيار شديد بود و زمين را زيرپاي مردم لرزاند. 

لامپورلو اضافه کرد، اين صحنه‌اي بسيار وحشتناک بود و شايد هراسناک‌ترين صحنه‌اي بود که من تا بحال ديده يا تجربه کرده بوده‌ام. وي افزود پس از انفجارها، شرايط هرج و مرج، به معناي واقعي کلمه، بر مرکز بوستن حاکم شد. وي گفت، من که دانشجوي کالجي در بوستن هستم، هرگز تصور نمي‌کردم در روز وطن‌پرستي در بوستون، چنين سانحه‌اي مرگبار رخ دهد. 

وي افزود،‌ عمو و عمه‌ي من، هر دو در اين مسابقه به عنوان دونده، شرکت کرده بودند. آنان خوش شانس بودند که هيچ صدمه‌اي نديدند، زيرا هر دوِ آنان، از دوندگاني بودند که هنگام انفجار بمب‌ها، هنوز به خط پايان نزديک نشده بودند و با آن فاصله زيادي داشتند. متعاقباً نيروهاي پليس که پس از انفجارها مسابقه ماراتن را متوقف کرده بودند، عمو و عمه مرا به همراه ساير دوندگان، به سمت دانشگاه بوستن هدايت کردند. 

اين شاهد عيني در خاتمه افزود، من و چند نفر ديگر که در کنارم براي تماشاي مسابقه و تصويربرداري ايستاده بودند، با مشاهده‌ي اين انفجارهاي مهيب، با سرعتِ هرچه تمامتر خود را از خط پايان مسابقه و منطقه‌اي که انفجارها در آن رخ داده بود، دور کرديم. اکنون حال و من دوستانم که از محل انفجارها خارج شديم، همگي خوب است و هيچ صدمه‌اي نديده‌ايم. 

برچسب ها: بین الملل ، عکاس ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار