رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در نخستین روز از ثبت نام چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان 128 نفر نام نویسی کردند.


بامری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس افزود: از این تعداد 28 نفر در شهر ها و 100 نفر به عنوان داوطلبان شوراهای روستا نام نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 307 شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است، گفت: از این تعداد هزار 556 شعبه مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و هزار و 756 شعبه مربوط به چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: داوطلبان انتخابات شوراها برای شهرهاي بالاي 20 هزار نفر باید مدرک لیسانس و شهرهای زير 20 هزار نفر مدرک فوق ديپلم داشته باشند و نامزدهای شوراهای روستا دارای جمعيت بالاي هزار و500 نفر دیپلم وكمتر از آن داشتن سواد خواندن و نوشتن کافی است.
بامری قانون مداري،امانت داري ،بي طرفي و اتحاد را از مولفه هاي اساسي در برگزاري درست ومنطقي در اين انتخابات دانست و افزود : با حضور گسترده مردم در انتخابات بار ديگر شاهد حماسه اي سياسي نه تنها در كشور بلكه در دنيا خواهيم بود.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری روز یکشنبه یکم اردیبهشت ادامه دارد./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.