معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور: محاسبه سنوات ارفاق کارکنان آموزش و پرورش استثنایی موضوع تبصره 15 ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش استثنایی اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نامدار عبد‌الهیان گفت: سنوات ارفاق کارکنان آموزش و پرورش استثنایی که در قانون مدیریت خدمات کشور، حذف شده بود، پیگیری های انجام شده در تاریخ 12/9/91 از سوی هیات وزیران تصویب و ابلاغ شد.
عبد‌الهیان افزود: در این مصوبه به خلاف تبصره 5 ماده واحده قانون تشکیل سازمان آموزش و پرورش استثنایی هر 5 سال سنوات خدمت صرفا از لحاظ بازنشستگی محاسبه می شد و در ...؟ شکنی و همچنین حق شاغل بی تاثیر بود که با اصلاح با تصویب نامه عبارت از هر لحاظ از جمله نفر به صورت از لحاظ (اصلاح) گردیده است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اطلاعیه سنوات ارفاق کارکنان آموزش و پرورش استثنایی با هماهنگی اداره کل امور و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در احکام جدید کارکنان متن اطلاعیه هیات محترم وزیران به شرح زیر است.
نظر به اینکه در تصویب نامه شماره 643 ، 20/ت 48619 مورخ 12/10/91 عبارت " از هر لحاظ از جمله از نظر " به صورت " از لحاظ تحریر شده است .
لذا مراتب برای اصلاح اعلام می شود. گفتنی است سنوات ارفاق کارکنان آموزش و پرورش نزدیک به سه سال است که به کارکنان آموزش و پرورش استثنایی در شورای توسعه مطرح و سپس در کمیسیون دولت بررسی و تصویب شد./ف
برچسب ها: نامدار ، تصویب ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار