نماینده مردم تایباد، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هزینه های همایش تجلیل خادمان سفرهای نوروزی را صرف مشکل آب شرب روستاها کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاة خبرنگاران ،غلامرضا اسداللهی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته چنین همایش های با این حجم و ابعاد نداشته ایم و این جشن شائبه انتخاباتی خواهد داشت.

نماینده مردم تایباد، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری چنین همایش های بزرگی با حجم بالا می تواند هزینه های زیادی از قبیل رفت آمد، اسکان و تغدیه برای دولت به همراه داشته باشد.

اسداللهي گفت: در حال حاضر پروژه های عمرانی زیادی از قبیل آب شرب روستاها، راه روستایی و شهری مسکن و غیره که می توان بعضی از این پروژه ها را با اعتبار 200 تا 500 میلیون تومانی که نیمه تمام راه شده تکمیل کرد و در اختیار مردم قرار داد.

وي افزود: تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نورزوی کشور می تواند با یک لوح تقدیر صورت گیرد و هزینه مراسم را در مناطق محروم هزینه شود.

نماینده مردم تایباد، تربت جام و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به جای برگزاری این همایش ها که شائبه انتخاباتی دارد اولویت کاری خود را خدمت رسانی به مناطق محروم که از خیلی امکانات رفاهی بی بهره هستند قرار دهد.

اسداللهي با اشاره به اینکه برگزاری همایش تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی می تواند پیامدهای سیاسی را در برداشته باشد افزود: این همایش  می تواند بهانه ی برای دشمنان نظام و انقلاب باشد و با شعار سال همخوانی ندارد.

وی بيان كرد: در این شرایط نه نمایندگان مجلس، نه علما ومراجع راضی به برگزاری چنین همایش بزرگی نیستند و بهتر است دولت برگزاری این همایش متوقف کند./ک

برچسب ها: سفرهای ، نوروزی ، مشکل ، آب ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.