جودوکار المپیکی و آسیب دیده تیم ملی کشورمان گفت: با هزینه شخصی ام به تماشای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند می روم.

محمدرضا رودکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از عمل جراحی دومی که داشتم تازه عصایم را کنار گذاشته ام و می توانم راه بروم، خیلی وقت بود که مسابقات جودو را ندیده بودم دلم برای جودو تنگ شده بود از این رو تصمیم گرفتم با هزینه خودم به تایلند بروم و در کنار ملی پوشان باشم.

وی خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی آسیا شرایط ویژه ای دارد و بسیار سخت است تیم ملی هم به جوانگرایی رو آورده است که ریسک بزرگی است اما امیدوارم بچه ها موفق شوند.

دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا 2012 ادامه داد: همه انتظار مدال دارند و با تیم جوان هم مدال آوری سخت است اما در نهایت هر کس به جوانگرایی روی آورد نتیجه اش را نیز خواهد دید ما بازیکنان خوبی همچون قاسمی نژاد، محجوب و....داریم که تجربه مسابقات آسیایی را نیز دارند و از صمیم قلب آرزو می کنم نتیجه بگیرند.

رودکی درباره جعفر پهلوانی جودوکار 18 ساله تیم ملی که به جای وی در وزن مثبت 100 کیلوگرم روی تاتامی می رود گفت: من پهلوانی را یک بار در حد سلام و علیک دیده ام و مسابقاتش را از نزدیک مشاهده نکرده ام سنگین وزن شرایط به خصوصی دارد وی هم جوان است و انشاء اله که نتیجه بگیرد.

وی در انتها تأکید کرد: جودوکاران تیم ملی دوستان من هستند و چندین سال است که با هم هستیم به طور حتم با حضور در بانکوک تایلند به آنها کمک خواهم کرد./مح

برچسب ها: رودکی ، جودوکار ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار