کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ برتری بانوان، اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،
دیدار 2 تیم مس پارس اصفهان و صنایع چوب شمشاد دلیجان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان در تاریخ 25/12/91 در اصفهان برگزار شد که از سوی جلالی-مربی تیم شمشاد دلیجان تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس وی 2 جلسه از همراهی تیم خود و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محروم و محکوم شد.

جریمه نقدی برای بازیکن پرسپولیس

دیدار 2 تیم پرسپولیس تهران و صنهت نفت آبادان از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی به میزبانی تهران مورخ15/1/92 برگزار شد که از سوی سپیده زرین راد-بازیکن پرسپولیس تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت و جریمه نقدی برای سرپرست داماش گیلان

دیدار 2 تیم داماش گیلان و مس پارس اصفهان از سری رقابتاهی لیگ برتر فوتسال در رشت  مورخ 15/1/92 برگزار شد که از سوی پوران واحدی-سرپرست تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای بازیکن شورای شهر نوشهر

دیدار 2 تیم هیات شهریار و شورای شهر نوشهر از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد که از سوی شقایق روزبهانی بازیکن تیم شورای شهر نوشهر تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی به وی تذکر داد که از این پس در بازیهای پیش رو رعایت رفتار و اخلاق ورزشی را سرلوحه قرار دهد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار