معاون آموزش متوسط آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی آینده عدد دانش آموزان کار دانش و فنی حرفه ای از مرز 50 درصد خواهد رسید.

ابراهیم سحر خیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه باشگاه خبرنگاران گفت:  امسال اکثر استان ها استقبال خوبی از رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش  داشته اند.
وی ادامه داد:  با اطلاعاتی که در آیین نامه آموزش متوسطه در سال جاری ایجاد شد گرایش به ادامه تحصیل در رشته های کار دانش و فنی حرفه ای روبرو شده است.
سحر خیز اظهار داشت:  امسال برای سال تحصیلی جدید دانش آموزان راه یافته به کار دانش و فنی حرفه ای از مرز 50 درصد خواهد گذشت.
 معاون آموزش متوسط وزارت آموزش و پرورش بیا داشت:  با تغییرات در نظام جدید آموزش متوسط و 6 ساله شدن متوسط این 6 سال به سه سال اول عمومی و سه سال اول اختصاص تبدیل خواهد شد که در این راستا نیز هنرستان ها 3 ساله می شود و از آن جا که هدایت تحصیلی را از متوسط دوم به متوسط اول آوردیم دانش آموزان در سه سال اول متوسطه تعیین تکلیف می کنند که چه رشته ای را برای سه ساله دوم انتخاب کنند ودر پایان سه سال اول با کارنامه ای که به  دانش آموزان می شود دانش آموز هدایت می شود  که به دبیرستان یا هنرستان برود./ف
برچسب ها: تحصیل ، کار ، دانش ، متوسط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار