با افزایش سرعت باد، یک "توده گردوخاک" در روی "عراق " ایجاد می شود پیش بینی این توده گرد و خاک بتدریج از اواخر امروز سه شنبه و طی فردا برخی نقاط استان های واقع در نوار غربی کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"سه شنبه 27 فروردین ماه 92" بارش های پراکنده در "ارتفاعات البرز" پیش بینی می شود و همچنین "رگبار باران" گاهی همراه با رعدو برق در جنوب غرب و شمال غرب و بتدریج بصورت پراکنده در زاگرس جنوبی رخ می دهد.
بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که یک سامانه بارشی در شرق مدیترانه قراردارد که امواج کم دامنه ناشی از آن به تناوب تا پایان هفته جاری مناطق مختلف نوار شمالی و نوار جنوبی را تحت تاثیر قرار می دهد.



براساس این گزارش، فردا مناطقی از جنوب، شمال غرب، "البرز" غربی و "سواحل غربی دریای خزر" بارش باران و در شمال شرق رگبارهای موقتی پیش بینی می شود.
شایان ذکر است، با افزایش سرعت باد،یک "توده  گردوخاک" در روی "عراق " ایجاد  می شود پیش بینی که این توده گردو خاک بتدریج از اواخر امروز سه شنبه وطی فردا برخی نقاط استان های واقع در نوار غربی کشور را تحت تاثیر قرار دهد./س
برچسب ها: گرد وخاک ، باد ، بارش ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار