همزمان با سفر رییس جمهوری به استان اردبیل در اواخر اردیبهشت ماه 25هزار واحد مسكونی مهر در شهرستان های مختلف استان افتتاح وبه بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ شهرام باباخانی مدیر املاك و مسكن اداره كل راه و شهر سازی استان اردبیل افزود: تا كنون كار پی ریزی و اجرای فوندانسیون نزدیك به 39 هزار واحد مسكونی در استان پایان یافته وبا پیشرفت فیزیكی مختلف در حال اجرا است.

در این جلسه هوشنگ محمدی فرماندار خلخال نیز خواستار تسریع عملیات اجرایی طرح مسكن مهر 780 واحدی شهر خلخال شده و گفت : شاید برخی از بهانه در خصوص اجرای این طرح در فصل سرما از دستگاه های اجرایی و یا تعاونی های ساخت مسكن مهر خلخال قابل قبول بود ولی در حال حاضر با مساعد شدن شرایط جوی هیچ گونه كوتاهی و یا تعلل از هیچ كس پذیرفته نیست.

وی گفت در حال حاضر 100 واحد مسكونی از واحد های در حال احداث طرحهای مسكن مهر واقع در شهرك های ایثار و بهشتی و دانش شهر خلخال تحویل صاحبان آنان شده و تلاش می شود عملیات اجرایی واحد های مسكونی باقی مانده كه پیشرفت فیزیكی بالای 80 در صدی برخوردار هستند تا پایان سه ماهه اول امسال تكمیل ودر اختیار متقاضیان قرار گیرد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.