استاندار خراسان جنوبی: تعداد 18 هزار نفر نیروی اجرایی و نظارتی در قالب 1290 شعبه اخذ رأی، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها در استان را برگزار می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛قهرمان رشید، پیش‌بینی برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای فرمانداران، بخشداران، هیأت‌های اجرایی و نظارت را از دیگر اقدامات انجام‌شده در این زمینه دانست و افزود: این اقدامات در یک پروسه زمان‌بندی شده مشخص و بر اساس اولویت بندی‌ها برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

وی افزود:خراسان جنوبی دارای 731 هزارنفر جمعیت و 11 شهرستان با دارا بودن مردمی متدین و همیشه درصحنه حضوری پر شور و شعور و حماسی در تمامی عرصه‌های سیاسی , اقتصادی و فرهنگی خصوصاً انتخابات داشته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت:در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی 5/84 درصدبود که از این حیث مقام دوم کشور را به خود اختصاص داد.

 وی گفت: تاکنون بالغ بر 500 میلیارد تومان در بخش مسکن مهر شهری و روستایی دراستان هزینه شده است، این در حالی است که بالغ بر 540 میلیارد تومان نیز در بخش گازرسانی دراستان هزینه شده است.

قهرمان رشید گفت:تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که ازسوی دشمنان نظام وانقلاب صورت گرفته است حجم مبادلات تجاری خراسان جنوبی در سال گذشته بالغ بر 380میلیون دلار بوده است که اقدامی درخور و شایسته است.
پایین‌ترین نرخ بیکاری درکشور متعلق به خراسان جنوبی است./ب
برچسب ها: انتخابات ، خراسان ، رشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.