با آغاز سال جديد اهداف هيات دو و ميداني خراسان رضوي بررسي شد و تلاش برای شناسايي و جذب استعدادها و تقويت پايه در اين رشته ورزشي در دستور كار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد رييس هيات دو و ميداني استان گفت: از ديگر اهداف این هیات در سال جديد تلاش برای حفظ جایگاه قهرمانان و ورزشكاران دو و میدانی کار خراسان رضوی در رده های سني مختلف است.

محمود وحدتي با بیان اینکه هيات دو و ميداني استان هر سال اهداف خود را به دو دسته كوتاه مدت و بلندمدت تقسيم مي کند، اظهار داشت: اموري همچون تعميرات مجموعه هاي ورزشي، تجهيز و به روز رساني سالن هاي تمرين و برگزاري دوره هاي آموزش مربيان و داوران به عنوان برنامه هاي كوتاه مدتي است كه بايد هيات تا پايان سال به آن ها رسيدگي نمايد.

وی افزود: تقويت رده سنی پايه در ورزش دو و ميداني، شناسايي و جذب استعدادهای اين رشته ورزشي و انديشيدن تدابيري به منظور حفظ جايگاه قهرمانان استان در شمار اهداف بلندمدت اين هيات قرار دارند.

رييس هيات دو و ميداني خراسان رضوی وضعيت عملكرد این ورزش در استان با توجه به امكانات و اعتبارات تخصیص داده شده را مطلوب ارزیابی و تصريح كرد: در سال گذشته عنوان ها و مدال هاي زيادي براي جامعه دو و ميداني استان، با همت ورزشكاران و مربيان در عرصه كشوري و بين المللي بدست آمد كه تلاش داريم در سال جديد نيز اين روند رو به رشد را با اقتدار ادامه دهيم.

وحدتی افزود: سال گذشته با برنامه ريزي دقيق توانستيم در تمامي مسابقات داخلي و خارجي با قدرت ظاهر شويم كه اميدواريم در سال جديد نيز با حمايت فدراسيون و مسوولان ورزش استان موفق عمل کنیم.

وی اظهار داشت: از سوی هیات دو و میدانی خراسان رضوی پيشنهادي برای تخصصي كردن استان هاي كشور در هر يك از رشته هاي دو و ميداني به فدراسیون ارائه شده است كه این اقدام موجب تقويت ورزش های حوزه دو و میدانی در كشور خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.