معاون فنی صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: به منظور اطلاع رسانی در بخش های مختلف شامل اعلام نیازها، خدمات رسانی، ایجاد شور و نشاط و امید به زندگی میان زلزله زدگان رادیو صدای همدلی در بخش شنبه دشتی راه اندازی شد.


  به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: برنامه های صدای همدلی که بخش شنبه و روستاهای اطراف را پوشش می دهد روی فرکانس 5/90 مگاهرتز روی موج اف ام پخش می شود.

وی اضافه کرد: برای راه اندازی صدای همدلی در این منطقه، یک واحد سیار رادیویی به همراه یک دستگاه فرستنده اف ام در شنبه مستقر شده است و برنامه های آن همه روزه از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر و 30/16 تا اذان مغرب پخش می شود.

استاندار بوشهر نیز در این آیین در گفت وگوی زنده رادیویی با تجلیل از کسانی که صادقانه در خدمت رسانی به زلزله زدگان تلاش کرده اند از نقش مؤثر صدا و سیما در اطلاع رسانی قدردانی کرد.

فریدون حسنوند با بیان این که در حادثه دلخراش زلزله، همدلی و وحدت در خدمت رسانی صادقانه مؤثر است، افزود: بدون شک با تلاشی که در پیش است منطقه زلزله زده بهتر از گذشته ساخته می شود و مردم این منطقه بزودی به زندگی عادی خود برمی گردند.

وی گفت: راه اندازی صدای همدلی در شنبه دشتی دو سویه است به گونه ای که هم مردم و هم مسوولان در برنامه شرکت می کنند و دو شماره تلفن برای انعکاس خواسته های مردم تعیین شده است.

زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر ساعت 16 و 22 دقیقه و 49 ثانیه روز سه شنبه هفته گذشته بخش های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و باعث کشته شدن 37 تن و مصدومیت یکهزارو 50 نفر و تخریب سه هزار و 100 واحد مسکونی شد./ج1
برچسب ها: بوشهر ، رادیو ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.