محرمانه نگه داشتن خبرهاي مربوط به عاملان انفجارهاي بوستون امري نامرسوم در آمريکا به نظر مي رسد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ مرکز شهر بوستون در حال حاضر تحت تدابير شديد امنيتي  قرار دارد. پليس مناطق نزديک محل  انفجار را بسته است و نيروهاي امنيتي در همه مناطق استراتژيک شهر مستقر شده اند. 

وي ادامه داد به احتمال زياد  پليس فدرال آمريکا(اف بي آي) و کارشناسان مواد منفجره تا کنون سرنخهاي لازم را براي پي بردن به نحوه ساخت مواد منفجره به دست آورده اند و شايد متوجه شده باشند انفجار کار کدام گروه باشد اما نکته اي که نامرسوم به نظر مي رسد اين است که رئيس جمهور آمريکا و بازرسان هيچ يک نخواسته اند اشاره اي به گروههاي تروريستي بکنند. همه احتمال مي دهند اين کار، اقدام تروريستي القاعده باشد اما کسي درک نمي کند چرا خبر محرمانه نگه داشته مي شود. 

وي ادامه داد بوستون شهري نمادين است که بيش از سي هزار  نفر در ماراتن آن شرکت مي کنند به همين علت از اهداف بالقوه تروريستهاي القاعده به شمار مي رود. رئيس جمهور از به کارگيري واژه تروريسم خود داري کرده و شايد منتظر نتيجه تحقيقات است. احتمال ديگر وجود تروريستهاي آمريکايي است. کشتارهاي واکو و اوکلاهما سيتي در گذشته در اواسط ماه آوريل رخ داده بود و هر دو آنها کار شهروندان آمريکايي بود. 

                                       آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.       
برچسب ها: بوستون ، انفجار ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۱:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
اینا هم مثل برج دوقولوها کار خودشونه تا ببینیم به کدوم کشور بخت برگشته حمله میکنند.
خدا لعنتشون کنه.....
آخرین اخبار