سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران گفت: روحانیت و حوزه علمیه قم می تواند در پایه گذاری ارزش های شهادت و مقاومت در میان مردم سوریه نقش زیادی ایفا کند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عدنان محمود در دیدار با قائم مقام تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به نقش روحانیت در حفظ نظام سوریه افزود: روحانیت می تواند مردم سوریه را از کشف حقایق و توطئه های دشمنان آگاه سازد و دشمنان واقعی را به آنها معرفی نماید.

وی ، با ابراز خرسندی از حضور خود در حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: امروز استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه است که حضور در سوریه نیز در این راستا می باشد.

سفیر سوریه درایران با بیان اینکه در جنگی که استکبار در سوریه به راه انداخته ، تمامی راه های سیاسی، نظامی و رسانه ای را به کار گرفته است، تصریح کرد: البته آنچه که خطری بزرگ در سوریه به شمار می رود، تحریف معارف دینی است که استکبار همت مضاعفی در این عرصه به کار گرفته است.

عدنان محمود با اشاره به تلاش دو ساله استکبار برای شکست حاکمیت سوریه و اعزام تروریست ها از بیش از 40 ملیت به این کشور گفت: آنچه که موجب ماندن نظام سوریه شده ، ایمان مردم و اتحاد و یکپارچگی است.

وی  با اشاره به تلاش غرب در معرفی کردن ایران اسلامی به عنوان دشمن مردم سوریه خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که تلاش استکبار از ایجاد این جنگ در سوریه، منحرف ساختن و غافل نمودن مردم از دشمن اصلی که همان رژیم صهیونیستی است، است.

عدنان محمود، سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران در ادامه مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کرد./ب

برچسب ها: قم ، حوزه ، مقاومت ، نشر ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.