رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: قاچاقچی مواد مخدر که 10 کیلوگرم تریاک را به طرز ماهرانه در یک دستگاه خودرو پراید جاسازی کرده بود، در عوارضی شهر زنجان به دام پلیس افتاد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ مختار شیرمحمدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان زنجان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این متهم به نام «م – ر» در استان البرز ساکن است، افزود: این متهم مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و با جاسازی آن در خودرو پراید آن را به زنجان منتقل و توزیع می‌کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خاطر‌نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند وی قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را از استان البرز به زنجان منتقل کند.

وی گفت: به دنبال این اطلاع سه تیم ویژه تشکیل شد و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

شیرمحمدی با بیان اینکه روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر محورهای ورودی شهرستان زنجان را تحت کنترل درآوردند، تصریح کرد: ماموران خودروی متهم را در عوارضی زنجان - قزوین متوقف و متهم را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 10 کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ گفت: متهم به دادسرا معرفی و روانه زندان شد./ج1

برچسب ها: تریاک ، موادمخدر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.