هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همین الان پرسپولیس را قهرمان جام حذفی بدانید.


عادل کلاه کج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار  داشت: حریف ما در فینال جام حذفی سپاهان است که تیم قدرتمندی مي باشد اما از همین حالا پرسپولیس را قهرمان جام حذفی بدانید چرا که بچه های ما برای فینال جام حذفی انگیزه بسیار بالایی دارند و تمام سعی و تلاشمان را می کنیم تا جام قهرمانی را بدست آوریم تنها شانس آسیای شدن ما قهرمانی در جام حذفی است و نمی خواهیم این شانس بزرگ را به راحتی از دست دهیم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس افزود: برای رسیدن به فینال جام حذفی کار سختی داشتیم و تیم های بزرگی را شکست دادیم تا باه این مرحله برسیم ما لیگ را مدتها پیش از دست داده بودیم و به همین خاطر تمام فکر و ذکرمان جام حذفی بود تا با قهرمانی در این رقابتها به آسیا برویم پرسپولیس تیم بزرگی است و امسال مجموعه خوبی داریم و حیف است که با این شرایط به آسیا نرویم.

وی در مورد سپاهان گفت: به نظر من سپاهان تیم بسیار خوبی است من نیم فصل اول در این تیم بودم و می دانم که بردن سپاهان کار راحتی نيست چون هم بازیکنان خوب و با تجربه دارد و هم کادرفنی این تیم کارش را خوب بلد است و بودن این تیم به هیچ وجه آسان نیست.

کلاه کج افزود: در هفته های گذشته به دلیل فشردگی بازیهای لیگ و جام حذفی لیگ قهرمان آسیا فشار زیادی روی سپاهان بوده و به همین دلیل نتوانستند در آسیا  مثل سالهای قبل نتایج خوبی کسب کنند  اما به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم چرا که آنها هم برای قهرمانی در این مسابقات انگیزه بسیار بالایی دارند و تلاش خودشان را برای موفقیت در فینال خواهند کرد.

 وی ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است و بردن آنها کار راحتی نیست اما ما هم پرسپولیس هستیم و چشم به این جام دوخته ایم برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه و اتحاد خاصی بین بچه های ما وجود دارد و همه می خواهند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند تا دل هواداران را با این قهرمانی شاد کنند هواداران ما در این فصل و اقعا اذیت شدند اما با قهرمانی در جام حذفی جبران خواهیم کرد و دل آنها را شاد می کنیم.

هافبک تيم فوتبال پرسپولیس در مورد مکان برگزاری جام حذفی اظهار داشت: برای ما فرقی نمی کند که کجا و در کدام زمین با سپاهان بازی کنیم. در هر زمینی که بازی کنیم، محکوم به پیروزی هستیم. برای تیمی که می خواهد قهرمان شود، اینکه کجا و در چه شهر و استادیومی بازی می کند، فرقی ندارد و باید بهترین نمایش را داشته باشد تا نتیجه بگیرد. فقط امیدوارم سازمان لیگ یک زمین صاف و هموار را برای این بازی انتخاب کند چون هم پرسپولیس و هم سپاهان روی زمین بازی می کنند و بازی در چنین زمینی به زیبایی کار 2 تیم کمک می کند تا مردم هم از دیدن یک دیدار زیبا و جذاب لذت ببرند.

وی ادامه داد: سپاهان هم مثل ما بازیکنان تکنیکی دارد و هر 2 تیم می توانند در یک زمین خوب، بازی زیبایی انجام دهند و مردم هم لذت ببرند. سازمان لیگ هر چه زودتر استادیوم فینال را مشخص کند تا حساسیت ها کمتر شود و هم ما و هم سپاهان در آرامش کامل و با یک تمرکز خوب وارد این بازی مهم شوند.

کلاه کج در پایان گفت: تا این لحظه فقط و فقط شرمنده هواداران شدیم چون انتظار آنها از پرسپولیس خیلی بالاتر بود. البته خودمان هم خیلی عذاب کشیدیم و از عملکرد تیم در لیگ راضی نبودیم چرا که پرسپولیس امسال باید در لیگ سهمیه می گرفت اما حالا تمام امیدمان به جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات است. جام حذفی هم برای ما و هم طرفداران پرسپولیس خیلی مهم است و خوشبختانه بچه های تیم این موضوع را به خوبی می دانند و تلاش می کنیم تا در بازی آخر سپاهان را ببریم و قهرمان شویم . مطمئناً فینال جام حذفی در هر استادیومی که برگزار شود، هواداران پرسپولیس حضور خواهند داشت و از تیم حمایت می کنند تا باکمک و حمایت آنها قهرمانی جام حذفی را به دست آوریم و به آسیا برویم.
برچسب ها: کلاه کج ، پرسپولیس ، جام ، حذفی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار