شرح نامه بيست و هشتم نهج البلاغه حضرت امير مومنان علي عليه السلام در برنامه «منشور امير» از راديو معارف پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ برنامه «منشور امير» كه با هدف ترويج تفكر علوي به عنوان الگوي مديريت در حكومت ديني با بررسي نامه‌هاي حضرت علي عليه السلام در نهج البلاغه پخش مي‌شود در برنامه هفته‌هاي اخير خود به شرح نامه بيست و هشتم نهج البلاغه مي‌پردازد. 
نامه‌هاي حكومتي و مديريتي حضرت علي عليه السلام  منظومه كاملي از حكومت ديني است كه آشنايي با تعاليم آن براي مسئولان و مردم لازم است. مواضع روشن و تعامل آن بزرگوار با خلفاي سه‌گانه و برخورد قاطعانه و مدبرانه در برابر انحرافات، فتنه‌ها و كژي‌ها خود فصل كاملي از بصيرت است كه بايد رسانه‌ها تبيين و شرح آن را در منظومه موضوعي خود قرار دهند. 
نامه بيست و هشتم نهج البلاغه امير مومنان علي عليه السلام، جواب نامه معاويه بعد از جنگ جمل است كه در برنامه اين هفته «منشور امير» محورهاي آن شامل: افشاي ادعاهاي دروغين معاويه، فضايل بني هاشم و رسوايي بني اميه، مظلوميت امام عليه السلام و  پاسخ به تهديد نظامي  توسط حجت السلام والمسلمين جواد محدثي تبيين و تشريح مي‌شود. 
برنامه «منشور امير» كاري از گروه قرآن و حديث به سردبير تهيه كنندگي محمد جواد طوسي و اجراي مصطفي اسماعيلي روزهاي پنج شنبه از ساعت 17:10 از راديو معارف پخش و روزهاي جمعه از ساعت 12:30 نيز بازپخش مي شود. 
علاقمندان به دريافت فايل صوتي قسمت‌هاي قبلي مي‌توانند به صفحه اختصاصي اين برنامه در سايت راديو معارف مراجعه كنند./ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار