خبرنگار شبکه تلويزيوني الميادين با بيان اينکه در برخي از شهرهاي عراق انفجارهاي مختلفي روي داد اعلام کرد در برخي از شهرهاي اين کشور تدابير امنيتي شديدي اتخاذ شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الميادين ؛  شديدترين انفجارها در استان هاي کرکوک و بابل روي داد. در بغداد هشت خودروي بمب گذاري شده ظهر امروز در مناطق مختلف در شرق و غرب آن منفجر شد.

 آمار اوليه اعلام شده درباره شمار قربانيان نشان مي دهد که بر اثر انفجار هشت خودروي بمب گذاري شده در بغداد دوازده نفر کشته و چهل و هفت تن ديگر زخمي شدند. مسئله حائز اهميت اين است که يکي از انفجارها در ورودي اصلي فرودگاه بين المللي بغداد روي داد و سبب شد مسئولان فرودگاه به طور کامل آن را ببندند و همه پروازها را لغو کنند. پس از اين انفجارها نيز راکتي به منطقه نزديک فرودگاه شليک شد.مسئولان فرودگاه بغداد اعلام کردند به علت نگراني از تکرار حملات راکتي به فرودگاه همه پروازها را لغو کردند.

 همچنين در شهر تکريت نيز دو خودروي بمب گذاري شده در مرکز اين شهر منفجر شد و بر اثر آن نه نفر کشته يا زخمي شدند. در شهر کرکوک نيز انفجاري در مسير خودروي گشت نيروهاي پليس روي داد که در نتيجه آن يک پليس کشته شد و چهار تن ديگر زخمي شدند.

محمد کريم گفت: در شهرهاي ديوانيه، کربلاء و بابل آژير خطر به صدا در آمد و تدابير امنيتي اتخاذ شد. در شهر کربلاء از ورود خودروها به اين شهر جلوگيري شد و هواپيماهاي جنگي و بالگردها نيز در آسمان اين شهرها در حال گشت زني هستند. در استان ديوانيه نيز تدابير امنيتي شديدي اتخاذ و حالت آماده باش اعلام شد.

                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.       
برچسب ها: امنیت ، عراق ، تشدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار