نايب رئيس شوراي اجرايي حزب الله لبنان رژيم صهيونيستي را متهم کرد براي هجوم جديد عليه لبنان در پي بهانه جويي است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي مصر ؛ شيخ نبيل قاووق تصريح کرد :‌ اظهارات مقامات اسرائيلي نشان مي دهد آنان در پي آماده سازي خود براي هجوم به لبنان هستند،تل آويو هم اکنون بيش از هر چيزي بر لبنان متمرکز شده است».

قاووق در سخناني که امروز بيان کرد درباره بي توجهي به تلاش هاي اسرائيل براي هجوم به لبنان و تمرکز به مسائل داخلي چون تشکيل کابينه و آماده شدن براي انتخابات پارلماني، هشدار داد  و گفت:‌«‌اسرائيل در پي فرصتي است تا بر سر لبنان فرود بيايد.

وي ادامه داد: چشمان مقاومت لبنان بيدار و سلاح مقاومت به سوي دشمن هميشگي است، يعني به سوي همان دشمني که بارها تلاش کرد با حمايت آمريکا مقاومت لبنان را به مسائل داخلي و حتي مسائل مختلف مشغول کند اما اولويت مقاومت لبنان هميشه مقابله با تهاجم احتمالي اسرائيل بوده است.

 نايب رئيس شوراي اجرايي حزب الله لبنان ادامه داد:‌«‌اگر آمادگي مقاومت لبنان نبود اسرائيل با بهره برداري از بحران سوريه به سرعت به لبنان حمله مي کرد چنانچه با بهره برداري از اين فرصت به سودان، غزه و سوريه ضرباتي را وارد کرده است اما به چنين اقداماتي در لبنان مبادرت نکرد زيرا مي داند در اين کشور  نيروي بازدارنده وجود دارد همانگونه که  مي داند شهرهاي اسرائيل در تيررس موشک هاي مقاومت قرار دارند».

شيخ نبيل قاووق افزود:‌ مقاومتي که در جنگ هاي 7 روزه،16 روزه و 33 روزه با صبوري  پيش رفت در برابر فشارهاي سياسي سر خم نخواهد کرد، هنوز اسرائيل از قدرت و توانمندي حزب الله به درستي آگاه نيست، مقاومت لبنان گروهي است که در سختي ها نمي لغزد و عقب نشيني نمي کند.

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.       
برچسب ها: بهانه ، حزب الله ، لبنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار