متعاقب اتمام مرحله دوم عملیات بتن ریزی عرشه در پل غرب به شمال تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج، بخش پایانی این عملیات ظرف روزهای آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: آخرین مرحله از عملیات بتن‌ریزی عرشه در پل غرب به شمال تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج بزودی انجام خواهد‌شد و این سازه ترافیکی پس از گیرش نهایی بتن و کشش مجدد کابل‌ها، آماده ایزولاسیون و اجرای روکش آسفالت می‌شود.
 
مهندس قاسم مالدار با اشاره به پیشرفت مناسب عملیات اجرایی در سایر بخش‌های این پروژه، از اتمام عملیات نصب تیرهای فلزی عرشه در بخش زیرگذر پارک ارم و تقاطع آزادراه تهران- کرج با رودخانه کن خبرداد و گفت: عملیات بتن ریزی عرشه بزودی در این بخش ها آغاز می شود.
 
گفتنی است پل غرب به شمال تقاطع بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج پس از تکمیل و بهره برداری، یک مبداء ورودی مناسب برای پهنه غربی پایتخت خواهد بود. پیشرفت عملیات اجرایی در این سازه ترافیکی، تاکنون از مرز 90درصد فراتر رفته است. براساس برنامه زمان‌بندی، عملیات تکمیل پل شمال به شرق این تقاطع متعاقب تکمیل پل غرب به شمال آغاز می شود.
برچسب ها: بتن ریزی ، تقاطع ، باکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار