"مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران" گفت: کاندیداها باید براي رساندن کشور به اعتلا هدف‌گذاری کنند و کسی که براساس تکلیف دینی و حفظ شئونات اخلاقی وارد عرصه رقابت سیاسی می‌شود اصلح‌ترین‌فرد براي مديريت اجرايي کشور خواهد بود.

مهدی محمد‌ي‌راد، مسئول بسيج دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با تحقق شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در سال جاري اظهار داشت: اين‌ روزها فضای کشور به  دليل وجو انتخابات رياست جمهوري و شوراها بسيار حساس شده و همين دليل مسئولان بايد براي تحقق شعار مطرح  شده از سوي مقام معظم رهبري اخلاق انتخاباتي را رعايت كرده و فضاي كشور را به سمت ايجاد انتخاباتي سالم ببرند.
 
مسئول بسيج دانشگاه مازندران با تأکید بر حفظ اخلاق سياسي از سوي كانديداها در این شور حماسی گفت: كانديداها با ایجاد وحدت در راستای حل بحران کشور و با اعتماد سازي مردم را قانع کرده که توان حل مشکلات آن‌ها را خواهند داشت.
 
محمدی‌راد با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند فضاي جامعه را آماده پذيرش تفکر‌‌ها کنند تصریح کرد: كانديداهاي رياست جمهوري با رعايت اخلاق اسلامي سعي در معرفي و تبليغ داشته و درچهارچوب قوانين اسلام حركت كنند، چراكه ملت ايران با درايت و آگاهي كانديداي مورد نظر خود را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند.
 
  
وي با بيان اينكه مقام معظم رهبري بر رعايت اخلاق سياسي توسط كانديداها تأكيد كرده افزود: مردم با تكيه بر تأكيدات مقام معظم رهبري خواستار يك رقابت سالم در انتخابات بوده تا بتوانند رئيس جمهور مورد نظر خود را روشن بينانه‌تر انتخاب كنند. 

محمدی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید در راستای اعتلا و ارتقای آرمان‌های کشور هدف‌گذاری کنند و کسانی که براساس تکلیف دینی و حفظ شئونات اخلاقی وارد عرصه رقابت سیاسی می‌شوند اصلح‌ترین فرد در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب خواهند شد.
 
انتهاي خبر/


برچسب ها: محمدی ، کاندید ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار