سرپرست سابق تیم های ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان در کاپ آسیا عالی ظاهر شد اما نیما باز هم خوب کار نکرد.

محمود نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد : نوشاد عالمیان در رقابتهای  کاپ آسیا بسیار قوی ظاهر شد تاکنون اتفاق نیفتاد ه بود که وی در 48ساعت بتواند سه بازیکن قویتر از خودش را شکست دهد که این کار یک رکورد خوب بود.

وی ادامه داد: رقابتهای کاپ آسیا امسال نسبت به سال گذشته و با توجه به رنکينگ بازیکنان شرکت کننده در سطح بالاتری برگزار شد و هر چند عالمیان مقام چهارمی سال گذشته خود را حفظ کرد اما کار بزرگی بود و توانست سه پیروزی به دست آورد که هر سه از نظر رتبه رنکینگ نسبت به وی پایین تر بودند.

نظری در خصوص نیما عالمیان اظهار داشت : به نظر من و طبق نتایجی که به دست آمده نیما عالمیان باید بازیهای بهتری را انجام می داد البته قضاوت من بر مبنای نتایج است و بازی وی را ندیده ام اما می توانست حریف ویتنامی اش را که از نظر رنکينگ به نزدیک بود ببرد حتی برابر رقیبت هندی نیز پتانسیل برد داشت.

وی خاطرنشان کرد: به نیما عالمیان در تورها و مسابقات مختلف زمان داده ایم اما نتایجی که وی گرفته مثل هم بوده است . نیما بازیکنی مانند اخلاق پسند، نوروزی و احدی مي باشد، درست است که هر کدام بازیکنان خوبی هستند اما نوشاد یک استثنا است و خوب است بین سایر بازیکنان به جز نوشاد امکانات اعزام عادلانه تقسیم شود.

دبیر سابق کمیته فنی، حضور علیدخت در رقابتهای قهرمانی آسیا را مثبت ارزیابی کرد و در این باره گفت: علیدخت در کاپ آسیا هدایت خوبی را داشت و مدتها بود که جای یک سرمربی که بتواند پاسخگو نیز باشد در تیم ملی تنیس روی میز خالی بود امیداواریم حضور وی به عنوان سرمربی نقطه شروع خوبی برای پینگ پنگ کشور باشد.

نظری به عدم اعزام ندا شهسواری به رقابتها کاپ آ سیا اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات ناگوار امسال عدم اعزام شهسواری بود وی بازیکن رو به رشدی بود اما متاسفانه مسئولان فدراسیون به بهانه اینکه بودجه ندارند که مربی خانم همراه وی اعزام کنند با رفتن وی مخالفت کردند این کار از نظر من درست نبود و در شان فدراسیون هم نیست که این گونه از مسائل مالی صحبت کند کاش از این موقعیت استفاده می کردیم.

بهانه دیگری که برای اعزام نشدن شهسوار آورده شد مخالفت شورای برون مرزی بود که ای کاش ما پیش از این مطالعه ای روی قوانین شواری برون مرزی مي کرديم. بعد از آن مطلع شدیم، عده ای در گرفتن سهیمه های کاپ آسیا برای خود تبلیغ کرده اند.

نظری گفت: در گرفتن سهیمه های کاپ آسبا  نام برخی از افراد حاضر در کنفدراسیون آسیا را شنیدیم که درست نبود و فقط کاری تبلیغاتی برای این عزیزان به شمار می رفت.

درست است که آنها در بخش های دیگر زحمت کشیده اند و امتیازاتی را نیز برای ایران گرفته اند اما در بخشنامه امسال رقابتهای کاپ آسیا اعزام بازیکنان به خاطر قوانین مشخص شده بود و ندا شهسواری نیز از آن جهت، امکان اعزام پیداکرد که 2 بازیکن قبل وی که شرایط حضور در کاپ آسیا را داشتند از مسابقات انصراف دادند و نوبت  به وی رسید این شرایط برای نیما عالمیان هم اینگونه بود.

نوشاد عالمیان باید در لیگهای اروپایی بازی کند

سرپرست سابق تیمهای تنیس روی میز گفت: نوشاد عالمیان از 2 سال قبل باید با مشاوره های صحیح به لیگ های اروپایی اعزام می شد فکر می کنم به خاطر نفرستادن وی به این لیگ ها  تا الان هم ضرر کرده ایم، عالمیان یک استعداد ناب است که هر 50 سال یک بار مانند وی کشف خواهد شد بنابر اين بايد برایش برنامه ریزی و سرمایه گزاری کنیم چرا که در  دراز مدت به نفع منابع کشورمان است وی با حضور در آن لیگ ها، می تواند سطح بازیش را ارتقاء دهد.

وی افزود: برای سایر بازیکنان ایران هم برگزاری اردوهای 5 یا 6 روزه مناسب نیست و ملی پوشان به برگزاری اردوهای شبانه روزی و با حریفان تمرینی قوی احتیاج دارند که با حضور علیدخت امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد./مح


 

برچسب ها: تیمهای ، آسیا ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار