معاون وزير راه و شهرسازي گفت: احداث راه آهن گرگان – اينچه برون ركورد بي نظيري در احداث خطوط ريلي كشور و منطقه بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ،  "احمد صادقي" گفت: حدود 88 كيلومتر از اين خط ريلي ظرف كمتر از يكسال احداث شد كه ركورد بسيار خوبي در كشور و منطقه را با تلاش شبانه روزي همكاران و قرارگاه خاتم الانبيا از آن خود كرد.
مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور افزود: از ويژگي هاي مهم اين راه آهن، اتصال دو كشور بزرگ دنيا يعني روسيه و چين به ايران و همچنين كشورهاي آسياي ميانه است كه موجب رونق اقتصادي، اشتغال، امنيت و وحدت و دوستي ايران و كشورهاي همسايه مي شود.
صادقي همچنين ادامه داد: اجراي اين پروژه، خط بطلاني است بر تحريم ها و بيانگر ارتباط خوب ايران با كشورهاي دنيا، اجراي پروژه هاي مشترك با آنان و صلابت و عظمت انقلاب اسلامي مي باشد.
به گفته وي، از سياست هاي وزارت راه و شهرسازي و دولت دهم نيز در سال حماسه اقتصادي، اتصال ريلي با كشورهاي همسايه براي توسعه اقتصادي است كه يكي از زيربناهاي حماسه اقتصادي، احداث زيربناهاي حمل و نقل كشور است كه بناست راه آهن گرگان- اينچه برون نيز در اين بخش ارزيابي شود.
صادقي  اظهار اميدواري كرد كه با سفر رياست جمهوري و روساي سران كشورهاي آسياي ميانه در ارديبهشت ماه سال 92 به استان گلستان اين پروژه به بهره برداري مي رسد./ب

برچسب ها: ریلی ، راه آهن ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.