مربی و پدر نوشاد عالمیان گفت: نوشاد بازیکن بزرگی است اما نباید در ایران بماند.

رحمت عالمیان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از کسب مقام چهارم رقابتهای کاپ آسیا توسط نوشاد عالمیان بیان کرد: نوشاد بازیکن بزرگی است و کار بزرگی را در کاپ آ سیا انجام داد وقتی کسی در آسیا جزو چهارنفر قرار می گیرد آن هم با این امکانات ابتدایی ، پس در جهان هم حرف های زیادی برای گفتن دارد من خواهشم این است که شرایطی فراهم شود تا نوشاد بتواند از ایران برود و با برترین های دنیا مسابقه دهد و تمرین کند.

وی ادامه داد: نوشاد درحالی مقام چهارم را گرفت که سه بازیکن بالاتر از خودش را شکست داد در بازی مقابل یان آن هم  بسیار خوب ظاهر شد اما وی بازیکن قدرتمندی بود اگر نوشاد بخواهد چینی ها را شکست دهد باید به خارج از کشور برود و با این بازیکنان مواجه شود عالمیان با حضور در ایران و این امکانات نمی تواند بازی خودش را ارتقا دهد امیدوارم این شرایط برایش فراهم شود.

رحمت عالمیان از فدراسیون تنیس روی میز برای اعزام نوشاد به مسابقات قدردانی کرد: محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز بسیار برای نوشاد زحمت کشید و از وی تشکر می کنم که با این شرایط کمبود بودجه وی را اعزام کرد حقیقت این است که نوشاد عالمیان باید به لیگ های اروپا، حتی چین برود .

بازیکن با سابقه ی تنیس روی میز کشورمان از سرمربی جدید تیم ملی هم یادی کرد و اظهار داشت: ابراهیم علیدخت مربی بسیار بزرگی است وی تجربه حضور در رقابتهای المپیک را داشته است و کوچینگ خوبی را در کاپ آسیا انجام داد بازیکنان هم از وی بسیار راضی هستند.

وی تأکید کرد: نوشاد اکنون دیگر د ر رده سنی امید نیست و کار سختی را در رده بزرگسالان دارد پس باید به محیط بزرگتر برود و بتواند سطح بازیش را ارتقا دهد تا برای کشورمان افتخار آ فرینی کرده و نام ایران را بزرگ نگه دارد./آق
برچسب ها: برای ، سه ، خود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار