استاندار زنجان گفت: افرادی که واجد شرایط مسکن مهر بوده و در آن ثبت نام کرده اند نباید بلاتکلیف باقی بمانند چرا که این افراد با امید به مسکن دار شدن پا پیش گذاشته اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه  خبرنگاران ،محمد رئوفی نژاد ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان، با اشاره به اینکه زنجان همواره جزو برترین استان های کشور در بحث مسکن مهر بوده است افزود: در مسکن روستایی نیز در چند سال گذشته استان زنجان رتبه های برتر را داشت.
 
وی، به برگزاری جشن مسکن مهر در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت:زنجان تنها استانی بود که توانست به خاطر عملکرد مطلوب خود جشن مسکن دار شدن مردم را برگزار کند.
 
استاندار زنجان با تاکید به ضرورت عمل به تعهدات در مدت زمان باقی مانده تا پایان فعالیت دولت گفت: کارها باید به گونه ای انجام شود که حتی یک نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات مسکن مهر بلاتکلیف باقی نماند.
 
رئوفی نژاد تاکید کرد: در مدت زمان چند ماه پایانی سال 91 برای بیش از 9 هزار واحد مسکن مهر تعهد کرده بودیم و در حال حاضر همه آنها تعیین تکلیف و گروه بندی شده اند و کار به صورت عملی آغاز شده است.
 
وی تکمیل زیرساخت های مورد نیاز واحد های مسکن مهر تحویل شده به مردم را نیز بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: نباید پس از تحویل واحد ها به مردم خدماتی مانند آب ، برق و گاز و غیره و یا مشکلات کوچک باقی بماند.
 
استاندار زنجان، با تاکید بر لزوم بررسی مجدد واحد های تحویلی به مردم به منظور رفع مشکلات احتمالی تاکید کرد: در پایان کار دولت دهم قرار داریم و همه کار ها باید شفاف سازی شود تا پس از این هیچ واحدی نتواند با گرفتن بهانه یا ایراد جزئی از پروژه ها کل مسکن مهر را در استان زیر سوال ببرد و در این زمینه شیطنت نماید.
 
رئوفی نژاد تصریح کرد: کارهای مربوط به واحد هایی که در اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسند باید تا 10 اردیبهشت به پایان برسد./ک
برچسب ها: شرایط ، مسکن ، مهر ، زنجان ، بلاتکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.