شبکه تلويزيوني الاخباريه گوشه اي از جنايات تروريست ها و اقدام آنان به انفجار خودروهاي بمب گذاري شده در محله الفرقان شهر حلب را به تصوير کشيد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ دشمنان خدا و اسلام قصد دارند با اين گونه اقدامات تروريستي ملت سوريه را به قتل به رسانند . هدف از اين جنايتهاي کينه توزانه قتل و نابودي و  ترساندن ساکنان حلب در خانه هايشان است .

الاخباريه با پخش تصاوير فردي که در مقابل دوربين گريه اش گرفت و نتوانست درباره اين جنايت تروريستي صحبت کند ؛ افزود : اين مرد نتوانست در قالب کلمات حادثه و جنايت رخ داده را توصيف کند زيرا تروريسم و کينه آنها بيش از آن است که توصيف شود.

يکي از ساکنان حلب گفت :خداوند حکيم ترين حاکمان و داوران است و کيد آنها را به خودشان بازخواهد گردند .ارتکاب اين گونه جنايات حرام است و ما فقط آنها را به خدا واگذار مي کنيم .

شادي حلوه خبرنگار تلويزيون سوريه که در انفجار حلب زخمي شده است مي گويد :يکي از تروريستها خود را با کمربند انفجاري منفجر کرد و بعد از آن نيز خودرويي بمب گذاري شده منفجر شد. ما شروع به تصوير برداري از مکان حادثه کرده بوديم که هنگام انفجار دست راست من زخمي شد. شکر خدا  حال ديگر دوستان من نيز که به آنها آسيب رسيده بود ؛ خوب است . اين زخمها نخستين زخم و آخرين زخم ما نخواهد بود .ما ردپاي اقدامات تروريستي شما را براي فرزندان حلب نقل خواهيم کرد .

الاخباريه در پايان تصريح کرد سوريها قوي تر وبزرگتر از آن هستند که عزم و عزت آنها تحت الشعاع تروريسم کشنده قرار گيرد . آنها به زندگي و آرمان حق  و به ميهن خود سوريه ايمان دارند .

                                   آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.       
برچسب ها: تروریست ، جنایت ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار