سرپرست راه و شهرسازي استان گلستان از افتتاح نزدیک به 13 هزار واحد مسكن مهر همزمان با سفر رياست جمهوري به اين استان در ارديبهشت ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان ، "عادل مصدقي" گفت: اين واحدها در شهرهاي بالاتر و كمتر از 25 هزار نفر جمعيت و بافت هاي فرسوده احداث شده اند كه همزمان با ديگر پروژه هاي بزرگ استان در سفر رياست جمهوري به بهره برداري مي رسند.
به گفته وي، اين واحدها به طور همزمان در سايت مسكن مهر شهر سرخنكلاته كه پروژه اي 256 واحدي در دو طبقه ويلايي احداث شده، افتتاح مي شوند.
مصدقي با اشاره به اينكه اين واحدها در قالب هاي سنتي، نيمه صنعتي و صنعتي بنا شده اند، توضيح داد: براي سنتي سازها 20 ميليون تومان تسهيلات با نرخ هفت درصد در گرگان مركز استان و چهار درصد در شهرهاي ديگر، براي نيمه صنعتي ها 22 ميليون تومان و براي صنعتي سازها 25 ميليون تومان به ازاي هر واحد مسكوني از محل اعتبارات بانك مسكن تسهيلات اعطا شده است.
سرپرست راه و شهرسازي گلستان اظهارداشت: اين پروژه ها در قالب شركت هاي تعاوني، پيمانكاران و خودمالكين ساخته شده اند كه با افتتاح آنها شاهد خانه دار شدن اقشار زيادي از هم استاني ها خواهيم بود.
مصدقي در گفت: همزمان با سفر رياست جمهوري به استان گلستان پروژه هاي ديگر اين بخش نظير راه آهن گرگان- اينچه برون، بزرگراه گرگان- آزادشهر و جاده ويژه جنگل گلستان نيز در مجموع به طول 80 كيلومتر به بهره برداري مي رسند./ب

برچسب ها: مسکن ، مهر ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.