تمرینات تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان به منظور حضور در مسابقات جهانی در بابلسر دنبال می شود .

مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای رسیدن به شرایط مطلوب، تمرینات بر پایه بدنسازی فشرده و سنگین دنبال می شود البته در کنار این برنامه ها، تمرینات ژیمناستیک به منظور انعطاف پذیری ملی پوشان را در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: خوشبختانه بازیکنان نوجوان هم به دلیل ممارست در تمرینات تفهیم شده اند که هدف ما از تمرینات چیست و در هر جلسه به دنبال چه هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در ادامه اظهار داشت: هم اکنون تمرینات با حضور 19 بازیکن دنبال می شود از نظر تاکتیکی سرفصل های مورد نظر روی توپ های برگشتی و حملات دستوری است خوشبختانه ملی پوشان تاکتیک پذیر شده و والیبال را به خوبی لمس می کنند.

مظفری گفت: آمادگی بازیکنان از نظر جسمانی هم مطابق برنامه های بدنسازی پیش می رود آن ها هم اکنون نمی توانند بازی تدارکاتی داشته باشند زیرا به دلیل بالا بودن فشار برنامه های بدنسازی در صورت انجام دیدار تدارکاتی احتمال مصدومیت آن ها زیاد می شود.

وی در خصوص شرایط سخت افزاری بابلسر اظهار داشت: خوشبختانه ما از نظر سالن و شرایط میزبانی در بابلسر هیچ مشکلی نداریم، مسئولین بانک محلی این شهر به عنوان میزبان تمامی امکانات را در اختیارمان قرار داده اند.

وی خاطر نشان کرد: ما در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کار سختی را پیش روی داریم و باید با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر شویم.

مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شهریور ماه امسال در کشور مکزیک برگزار می شود./آق

برچسب ها: مظفری ، والیبال ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار