اولين روز ثبت نام از كانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر ور روستا با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود كه توجه به آن خالي از لطف نيست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداري تهران روز نخست ثبت نام از كانديداهاي چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با حاشيه‌هاي بسيار جالب و خواندني همراه بود.


*اولين نفري كه براي انتخابات شوراها ثبت نام كرد يك مرد بود

سيد مرتضي حسيني كه با مدرک تحصيلي  كارشناسي ارشد مديريت شهري در ساعات اوليه ثبت نام در فرمانداري حضور يافت، اولين ثبت نام را به خود اختصاص داد.

اين كانديداي انتخابات شوراها در جمع اصحاب رسانه گفت: شوراها ميدان مسابقه نيست و بايد افراد متخصص در عرصه حضور يابند.


*ثبت نام مجري سابق تلويزيون به عنوان داوطلب انتخابات شوراها



سيد حسن صحت مجري سابق تلويزيون با حضور در فرمانداري شهرستان تهران براي داوطلبي انتخابات شوراها ثبت نام كرد.

وي همچنين در جمع خبرنگاران گفت: به صورت مستقل وارد اين عرصه شده است.


*فردي كه با كانديداتوري در انتخابات شوراها به دنبال كار مي‌گشت


يكي از ثبت نام كننده‌هاي اين دوره از انتخابات شوراها به خبرنگاران گفت: براساس وظيفه تصميم به كانديداتوري در انتخابات شوراها گرفتم، بنده داراي كارشناسي مديريت و برنامه‌ريزي هستم و البته بيكار هم هستم كه فرم كار در شركت‌هاي ديگر را هم پر كرده‌ام.


*عليرضا دهقان مجري اخبار ورزشي: نگاهم سياسي نيست


عليرضا دهقان كه براي مردم به عنوان مجري اخبار ورزش شناخته شده است و يك دوره هم نماينده مجلس شوراي اسلامي بود براي نامزدي در انتخابات شوراها اقدام به ثبت نام كرد.






وي هدف خود از اين ثبت نام را اين چنين عنوان كرد كه با توجه به آنكه چهار سال در مجلس نماينده مردم بودم و با شناختي كه از ريز مسائل مملكتي دارم شوراها را محل خوبي براي كار و خدمت به مردم مي‌دانم.

وي ادامه داد: فعلا به صورت مستقل آمده‌ام اما با گروههاي مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب هم رايزني‌هايي را انجام داده‌ام.

دهقان تصريح كرد: نگاهم سياسي نيست و براي خدمت به مردم آمده‌ام.


*آرش ميراسماعيلي هم با هم‌تيمي‌هايش آمده بود










آرش جودوکار كشورمان و قهرمان دو دوره مسابقات قهرمانی جودوی جهان در وزن ۶۶ کیلوگرم كه داراي  ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز جهانی است براي داوطلب شدن چهارمين دوره انتخابات شوراها همراه با برخي از هم تيمي‌هاي خود به محل فرمانداري تهران آمده بود.

البته اين اولين باري نيست كه چهره‌هاي ورزشي براي حضور در پست‌هاي سياسي علاقه نشان مي‌دهند از جمله آنها مي‌توان به هادي ساعي و عليرضا دبير و رسول خادم اشاره كرد.

ميراسماعيلي درباره حضور خود به عنوان نامزد انتخابات شوراها به خبرنگاران گفت: احساس كردم كه ما با حضورمان مي‌توانيم مردم را به  صحنه بياوريم.


*رئيس سابق بهشت زهرا هم كانديدا شد


محمود رضاييان رئيس سابق بهشت زهرا هم با حضور در محل ثبت نام از كانديداهاي انتخابات شوراها كارهاي لازم براي ثبت نام را انجام داد و درباره هدف خود از اين ثبت نام اظهار داشت: با توجه به تجربياتم بر خودم تكليف دانشتم تا در عرصه حضور يابم؛ فعلا مستقل آمده‌ام و احساس مي‌كنم براي مردم تهران شناخته شده هستم.









البته از نكات جالب توجه ثبت نام رئيس سابق بهشت زهرا فرد همراه وي بود؛ اين فرد كارتي را بر روي سينه خود داشت كه بر روي آن نوشته شده بود "ج ص نگهبان" البه شايدم اين فرد نگهبان بهشت زهرا و يا محافظ آقاي رضاييان باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، شوراها ، حاشیه ، روز ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار