رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رایزنی ها برای انتخاب شهری به عنوان میزبان فینال جام حذفی ادامه دارد.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به پتانسیل خوب کشورمان و استادیومهای مجهزی که در سراسر کشور وجود دارد بسیاری از شهرها می توانند میزبان فینال جام حذفی شوند ولی در نهایت شهری که مورد توافق دو طرف باشد انتخاب می شود . ظاهراً مسئولین دو تیم سپاهان و پرسپولیس جلسه ای هم داشتند و امیدوارم به اتفاق نظر برسند.

وی ادامه داد: انتخاب شهر میزبان جام حذفی را به سازمان لیگ سپرده ایم و در حال حاضر دغدغه های مهمی همچون صعود ایران به جام جهانی فوتبال داریم . متأسفانه با وجود تدابیری که اندیشیده شد و تلاش های بازیکنان و کادر فنی هنوز این موضوع با اما و اگر هایی همراه است ولی امیدارم با صعود به  جام جهانی در جهت پیشرفت آینده فوتبال کشور گام برداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: حضور 16 تیم در لیگ برتر به مراتب مناسب تر است  ،چراکه دلایل زیادی برای این تصمیم وجود داشت. توان مالی تنها ملاک این تصمیم نبود بلکه عواملی که باعث سقوط تیم ها شد نیز باید در نظر گرفته شود  و باید به فکر بالا بردن کیفیت لیگ از هر نظر باشیم  . شاید با 16 تیمی شدن ليگ برتر ،  این مهم مقرر شود و شاهد رشد و پیشرفت فوتبال کشور باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار